0 položek za 0 Kč

+420 731 228 597
obchod@povleceni-plus.cz


Kategorie

domů » Vrácení zboží, výměna zboží, reklamace

Vrácení zboží, výměna zboží, reklamace

Veškeré vztahy mezi kupujícím a prodávajícím na internetové adrese www.povleceni-plus.cz se řídí obchodními podmínkami. Níže je uveden pouze stručný návod a obvyklé řešení nejčastějších situací.

Vrácení zboží

V případě, že Vám zakoupené zboží jakkoliv nevyhovuje, máte jako koncový spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám do 30 dnů vrátit. Důvod uvádět nemusíte.

Jak postupovat při vrácení zboží do 30 dnů:

Každý koncový spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. My tuto lhůtu prodlužujeme až na 30 dnů.
Nepoužité a nevyprané zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury a krátký dopis ve znění: Odstupuji od kupní smlouvy dle objednávky č. … , připište datum, Váš podpis a číslo účtu pro vrácení částky.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.
Peníze za vrácené zboží zasíláme na bankovní účet obvykle do 3 pracovních dnů.

Výměna zboží

Zakoupili jste si u nás, nesprávným výběrem, výrobek nevyhovující velikosti? Nepoužitý, nevypraný a nepoškozený výrobek v původním obalu nám zašlete zpět a my Vám jej rádi vyměníme.

Jak postupovat při výměně zboží:

Před realizací výměny nás předem informujte na email: obchod@povleceni-plus.cz.
Nepoužité a nevyprané zboží v původním obalu dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte krátký dopis s popisem, které zboží vracíte a za které si přejete vyměnit (vždy uvádějte kód zboží – pro jednoznačnou identifikaci).
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.

Výměna ani vrácení zboží není možná v případě, že zboží je vyrobeno na zakázku dle přání zákazníka!

Reklamace

U nás řešíme reklamace ihned (obvykle do 2 pracovních dnů).

Jak postupovat při řešení reklamace:

Reklamované zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury, stručný popis závady, datum a Váš podpis.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.

Doprava zdarma při nákupu nad 1499 Kč

Možnost vrácení zboží do 30 dnů

Zboží od předních českých výrobců

Více než 40000 spokojených zákazníků


Oblíbené:

TOPlist
Copyright © 2009 - 2018 ME STYL, s.r.o.. Všechna práva vyhrazena. Webdesign © 2009 - 2018 StastnyWeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.