Doprava a platba

Objednávky se snažíme vyřídit vždy co nejrychleji. Dostupnost jednotlivého zboží uvádíme v jeho detailu.

V případě, že je zboží skladem, je odesláno tentýž nebo následující pracovní den. V případě, že zboží není skladem, je odesláno v termínu, který je u něj uveden. V případě, že je v objednávce zboží s různými termíny dodání, je objednávka vyřízena vždy kompletně až je veškeré zboží do objednávky skladem.

Uvedené ceny a způsoby dopravy platí pouze pro dopravu po České republice. Do zahraničí momentálně není zaslání možné.

Objednávky zasíláme vždy kompletní – objednávky nerozdělujeme do více zásilek.

Ceny dopravy

Způsob dopravy Cena
PPL kurýr 139,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
PPL ParcelShop 79,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
PPL ParcelBox 79,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
Balíkovna 69,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
Česká pošta (Balík Na poštu) 119,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
Česká pošta (Balík Do ruky) 139,- Kč od 1999,- Kč ZDARMA
Osobní odběr na naší provozovně ve Ždánicích (okres Hodonín) ZDARMA

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Ceny platby

Způsob platby Cena
Dobírkou 40,- Kč
Předem převodem na bankovní účet 0,- Kč
Hotově na naší provozovně 0,- Kč

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Způsoby dopravy

Kurýr PPL

Zásilka je obvykle doručována na Vámi zvolenou adresu následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám dopravce zašle e-mail s dalšími podrobnostmi o doručování. Zásilku můžete sledovat na stránkách PPL.

V den doručování zásilky obdržíte od řidiče SMS zprávu s upřesněním času doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13:00 - 15:00).

Dobírku lze řidiči uhradit hotově nebo platební kartou.

V případě, že Vás dopravce nezastihne, bude zásilka uložena na nejbližším výdejním místě PPL, tzv. ParcelShopu nebo ParcelBoxu. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dnů, v ParcelBoxu 3 dny. O uložení zásilky Vás bude dopravce informovat SMS zprávou.


PPL ParcelShop

Zásilka je obvykle doručena na Vámi zvolené výdejní místo následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám dopravce zašle e-mail s dalšími podrobnostmi. Zásilku můžete sledovat na stránkách PPL.

O tom, že je zásilka v ParcelShopu připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu a e-mail.

Dobírku lze uhradit hotově a většinou i platební kartou. Možnosti úhrady dobírky jsou uvedeny v detailu každého ParcelShopu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který obdržíte e-mailem a SMS zprávou.  PIN je možné poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Zásilka je v ParcelShopu uložena po dobu 7 dnů.


PPL ParcelBox

Tento způsob dopravy není dostupný pro objemné zásilky (např. polštáře či přikrývky).

Zásilka je obvykle doručena do Vámi zvoleného výdejného boxu následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám dopravce zašle e-mail s dalšími podrobnostmi. Zásilku můžete sledovat na stránkách PPL.

O tom, že je zásilka v ParcelBoxu připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu a e-mail.

Dobírku lze uhradit platební kartou. V boxech třetích stran (např. Alzaboxy) lze zaplatit pouze online před vyzvednutím.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který obdržíte e-mailem a SMS zprávou.  PIN je možné poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Zásilka je v ParcelBoxu uložena po dobu 3 dnů.


Balíkovna

Tento způsob dopravy není dostupný pro objemné zásilky (např. polštáře či přikrývky).

Zásilka je obvykle doručena do Vámi zvolené Balíkovny následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám pošta zašle e-mail s dalšími podrobnostmi. Zásilku můžete sledovat na stránkách Balíkovny.

O tom, že je zásilka v Balíkovně připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu a e-mail.

Dobírku lze uhradit různým způsobem v závislosti na typu Balíkovny: hotově, platební kartou nebo online platbou předem. Možnosti úhrady dobírky jsou uvedeny v detailu každé balíkovny. Zásilky uložené v BOXU je nutno uhradit online před vyzvednutím!

K vyzvednutí potřebujete kód, který obdržíte e-mailem a SMS zprávou, a jméno příjemce.  Kód je možné poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Zásilka je v Balíkovně uložena po dobu 7 dnů. V boxu po dobu 2 dnů.


Česká pošta – Balík Na poštu

Zásilka je obvykle doručena na Vámi zvolenou poštu následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám pošta zašle e-mail s dalšími podrobnostmi o doručování. Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.

O tom, že je zásilka na poště připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu a e-mail.

Dobírku lze uhradit hotově a většinou také platební kartou.

Zásilka je na poště uložena po dobu 7 dnů.


Česká pošta – Balík Do ruky

Zásilka je obvykle doručována na Vámi zvolenou adresu následující pracovní den po odeslání.

Při odesílání zásilky Vám zašleme e-mail s číslem balíku. Po přijetí zásilky na depo Vám pošta zašle e-mail s dalšími podrobnostmi o doručování. Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.

V den doručování zásilky obdržíte SMS zprávu a e-mail s podrobnostmi o doručování zásilky.

Dobírku lze uhradit hotově a většinou také platební kartou.

V případě, že Vás pošťák/pošťačka nezastihne, bude zásilka uložena na nejbližší poště. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dnů. O uložení zásilky Vás bude pošta informovat.


Osobní odběr na naší provozovně 

Zboží si můžete vyzvednout po předchozí výzvě k odběru u nás na provozovně (Městečko 198, 696 32 Ždánice - okres Hodonín). Zboží zaplatíte při převzetí hotově (platba kartou není momentálně možná).